خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبرداد؛

آغاز احداث ۱۵۶۲ واحد مسکونی قانون جهش تولید در ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۵۵۳

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از آغاز احداث ۱۵۶۲ واحد مسکونی قانون جهش تولید در استان خبر داد.

 به گزارش ایلنا از ایلام ، عبدالله بهادری گفت: احداث ۱۵۶۲ واحد مسکونی قانون جهش تولید مسکن تا کنون در استان ایلام آغاز شده است.

 وی اظهار داشت: تا کنون در استان ایلام 20 هزارو 490 مورد ثبت نام برای مسکن به ثبت رسیده است ،از این تعداد 3 هزارو 886 مورد حائز شرایط اولیه و 3 هزارو 68 مورد نیز تأیید نهایی شده است که از اشخاص تأیید شده نیز هزارو 772 نفر اقدام به واریز سهم آورده بالای ۴۰ میلیون تومانی کرده اند.

 وی افزود: در حال حاضر ۱۵۳ هزارو ۸۸۲ مترمربع( بیش از۱۵هکتار) زمین جهت احداث مسکن طرح اقدام ملی سطح استان واگذار شده ومراحل احداث هزارو 562 واحد مسکونی توسط کارگزاری ها طبق تفاهمنامه های مختلف ازجمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی( ره) ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ... اجرایی شده است.

بهادری خاطر نشان کرد: تا 15 آذر ماه سال جاری امکان ثبت نام در سامانهwww.saman.mrud.ir   برای شهرهای آبدانان، ارکواز ملکشاهی، دره شهر، دهلران و لومار باز است و متقاضیان می توانند ثبت نام خود را تکمیل کنند و ثبت نام برای مسکن سایر شهرهای استان نیز به زودی آغاز و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز