خبرگزاری کار ایران

در استان البرز انجام شد؛

بازدید وزیر بهداشت از یک پایگاه واکسیناسیون و بیمارستان شهید رجایی کرج

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۵۳۹

وزیر بهداشت از بخش های مختلف بیمارستان شهید رجایی و نیز پایگاه واکسیناسیون شماره یک مرکز بهداشت شرق شهرستان کرج بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از بخش های مختلف بیمارستان شهید رجایی و نیز پایگاه واکسیناسیون شماره یک مرکز بهداشت شرق شهرستان کرج، ضمن تقدیر از دست اندرکاران واکسیناسیون و تولید کنندگان داخلی واکسن کرونا، گفت: تا کنون حدود ۱۵۰ میلیون دُز واکسن خارجی و ۲۰ میلیون دُز واکسن داخلی تامین و حدود ۱۰۴ میلیون دُز انواع واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. 

وی یادآور شد: خوشبختانه استقبال مردم کرج از واکسن کرونا خوب بوده و امروز می بینیم که جمعیت زیادی برای تزریق واکسن به این مرکز واکسیناسیون مراجعه کرده اند و باید از مردم تشکر کنیم که به وزارت بهداشت اعتماد و اطمینان دارند. 

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در دنیا ثابت شده که در کشورهایی که پوشش واکسیناسیون خوب بوده، میزان مرگ و میر مردم خیلی کاهش یافته و امیدواریم که با استقبال مردم، میزان گرفتاری مردم با کرونا، کمتر شود البته پایان پاندمی کرونا، مساله ای جهانی است و مختص به ایران نیست اما باید خودمان را برای مقابله با آن آماده و ایمن کنیم و واکسیناسیون یکی از راه های مطمئن برای این کار است. 

وی گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه کاهش یافته که البته می تواند ناشی از خستگی مردم باشد اما رسانه ها باید بیشتر در این زمینه کار و فرهنگسازی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز