خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد؛

ضرورت بررسی راهکارهای اساسی برای حل مشکل دامپزشکی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۵۰۸

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: تقویت دامپزشکی موجب تقویت خدمات رسانی بهتر به قشر محروم جامعه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، صدیف بدری با بیان اینکه اینکه کار دامپزشکی در حوزه امنیت غذایی بسیار مهم است، به حجم بالای سرمایه گذاری و اشتغال در حوزه دامپروری منطقه اشاره کرد و گفت: تقویت دامپزشکی موجب تقویت خدمات رسانی بیشتر و بهتر به قشر محروم جامعه خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین تصریح کرد: در اجرای سیاست های سازمان دامپزشکی کشور هرگونه حمایت قانونی لازم باشد در حد توان بکار خواهیم بست و در این زمینه کوتاهی نمی کنیم و خوشبختانه رویکرد نمایندگان مجلس به مقوله امنیت غذایی بسیار مثبت است.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس ابراز امیدواری کرد: در برنامه هفتم توسعه همگام با سایر نمایندگان به موضوع سلامت عمومی جامعه با جدیت ورود کرده و دغدغه های ارگان های سلامت و بهداشت عمومی جامعه را مرتفع خواهیم کرد.

بهلول تکلوی مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل نیز در این جلسه با تاکید براینکه کمک به روند پویایی دامپزشکی، کمک به امنیت غذایی و توسعه پایدار جامعه است، خواستار حمایت ویژه نمایندگان مجلس از طرح ها و برنامه های دامپزشکی در راستای ارتقاء سلامت و امنیت غذایی جامعه شد.

در این دیدار مسائل و مواردی همچون کمبود اعتبارات، تجهیزات، نیروی انسانی،  خودرو و همچنین مشکل فضای فیزیکی ادارات دامپزشکی شهرستان ها از جمله اداره دامپزشکی شهرستان اردبیل مطرح شد که نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس در راستای پیگیری و رفع مشکل آن از طریق دستگاه های مرتبط قول مساعد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز