خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

بررسی مجدد صلاحیت چهار نفر از درخواست کنندگان عضویت در هیئت منصفه قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۵۰۵

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: برای عضویت در هیئت منصفه قزوین از مجموع 44 نفر، چهار نفر در دست بررسی مجدد هستند که نتیجه نهایی زیر یک ماه اعلام خواهد شد و این افراد می‌توانند در صورت عدم تایید صلاحیت اعتراض خود را به دیوان عدالت اداری اعلام کنند.

فریدون پروین نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره روند انتخابات اعضای هیئت منصفه قزوین گفت: طبق قانون هیئت منصفه مصوب 1382 و آیین نامه اجرایی سال 83، استان‌هایی مانند قزوین با جمعیت بالای یک و نیم میلیون نفر می‌توانند 250 نفر عضو داشته باشند که طبق این آیین نامه، فراخوان عضویت در فضاهای مختلف منتشر شد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: در مجموع 44 نفر برای عضویت در هیئت منصفه استان درخواست دادند که در مرحله اول سه دستگاه شامل دادگستری، اطلاعات و نیروی انتظامی استان این افراد را پایش کرده و 40 نفر را در مرحله اول قطعی تایید کرده و 4 نفر نیز در دست بررسی مجدد هستند.

وی عنوان کرد: در مرحله دوم هیئت چهار نفره متشکل از نماینده قوه قضاییه در استان، رئیس شورای شهر قزوین و دو تن از نمایندگان مجلس است که لطف الله سیاهکلی و رجب رحمانی در این دوره این وظیفه را برعهده داشتند که پس از بررسی شرایط هر 40 نفر مورد تایید این افراد قرار گرفتند و کسی در مرحله دوم رد صلاحیت نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز