خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی شورای شهر مشهد به ایلنا خبرداد:

"شورای من" در بستر روابط عمومی هوشمند برای نخستین بار راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۴۴۹

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هدف از راه اندازی صفحه "شورای من" در بستر فضای مجازی تعامل با مخاطبان و گره‌گشایی در امور آن‌ها است.

محمد شیخانی در گفت‌و‌گو باخبرنگار ایلنا در مشهد با اعلام اینکه مردم سرمایه اجتماعی برای مدیران شهری به شمار می‌آیند، افزود: برنامه جدیدی پس از «تلویزیون شورا» در حال ارائه بوده و تلاش ما ایجاد ارتباط دو سویه با مخاطب و پیگیری درخواست‌ها و مطالبات مردمی است.

مدیر روابط عمومی شورای شهر مشهد ادامه داد: هدف از حضور در شبکه اجتماعی اینستاگرام و راه اندازی صفحه‌ای به نام «شورای من»، ثبت درخواست‌های همشهریانی است که در حوزه فعالیت‌های شورای شهر مشهد مطالباتی دارند.

شیخانی افزود: درخواست‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از طریق هشتگ شورای_من مطرح و رصد می‌شود و در نهایت نتیجه پیگیری نیز به مخاطبان اطلاع رسانی می‌ شود.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: این بستر دومین حلقه ارتباطی با مخاطبان بوده و تلاشمان این است که فضای روابط عمومی را به سمت الکترونیکی، هوشمند و تعاملی سوق دهیم.

شیخانی بیان کرد: روابط عمومی باید بداند چگونه از این ابزارها برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمانی خود و فعال سازی مخاطبان خود بهره بگیرد؛ تلاش ما نتیجه‌گرایی، گفتمان سازی و اثرگذاری در حوزه خدمت به همشهریان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز