خبرگزاری کار ایران

با هدف شناسایی ایده‌های برتر و حمایت؛

جشنواره استارتاپ گردشگری در زنجان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۴۱۱

رویداد استارتاپی گردشگری با هدف شناسایی ایده‌های برتر و حمایت از آن در جهت توسعه کسب‌وکارهای نوپا در ۱۲ آذرماه سال جاری در زنجان برگزار می شود.

به گزارش  خبرنگار ایلنا از زنجان، جشنواره استارتاپ گردشگری در محورهای گردشگری دیجیتال، محصولات و خدمات گردشگر و بازاریابی و اطلاع‌رسانی روز جمعه 12 آذرماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در زنجان  برگزار می شود.

رویداد استارتاپی گردشگری با هدف شناسایی ایده‌های برتر و حمایت از آن در جهت توسعه کسب‌وکارهای نوپا و با رویکرد ارتقاء شاخص‌های اقتصادی این حوزه برگزار خواهد شد.

این رویداد بر پایه فرآیندهای استارتاپی تنظیم‌شده و قرار است ایده‌های جدید گردشگری شناسایی شوند و از آن‌ها حمایت شود.

این رویداد با مشارکت پارک علم و فناوری استان زنجان با همکاری مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه زنجان و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان برگزار می‌شود.

ایجاد و توسعه اشتغال درزمینه گردشگری؛ توسعه تفکر به‌کارگیری آموخته‌های دانشگاهی، معرفی و شناسایی حوزه‌های نوین و جدید مرتبط با گردشگری؛ شناسایی راهکارهای بهبود فرایند خدمت درزمینه گردشگری و غیره درزمینه تخصصی گردشگری از دیگر هدف‌هایی است که این رویداد آن‌ها را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز