خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

مشکلات کشور به دلیل سوء مدیریت‌ها و خودتحریمی‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۲۰۱

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: مسائل و مشکلات مختلفی در کشور وجود دارد که بخشی از آن ناشی از اقدامات دشمن و بخش دیگر به دلیل سوء مدیریت ها و خودتحریمی‌ها است و قطعاً بسیاری از این مشکلات در درون کشور قابل حل است و بدون تردید بهترین راهبر برای حل مسائل و مشکلات کشور فرهنگ و تفکر بسیجی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، محمد قاسمی در نشست بصیرتی که امروز به مناسبت هفته بسیج در سالن جلسات دادسرا برگرار شد، گفت: انقلاب اسلامی بر پایه عدالت‌خواهی و با حضور مردم در صحنه به پیروزی رسید و اصلی‌ترین دلیل دوام و ثبات انقلاب نیز همین مردم‌محوری بوده است، به ‌گونه‌ای که در چهار دهه گذشته از انقلاب مردم همواره در عرصه‌های مختلف با حضور به موقع و آگاهانه خود ثابت کرده، که پای ارزش‌های انقلاب و نظام با همه سختی، مسائل و مشکلات ایستاده‌اند و این همان تفکر بسیجی است، که آحاد مردم در شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور مقتدرانه خود، به دنیا نشان دادند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین ادامه داد: بی‌تردید اگر در طی این چهل سال فرهنگ و تفکر بسیج به درستی در کشور نهادینه نشده بود، شاهد دوام و ثبات انقلاب در منطقه نبودیم و قطعاً انقلاب با چالش‌ها و فراز و نشیب‌های فراوانی روبرو بود، اما با هدایت رهبر فرزانه انقلاب و مردم آگاه و بصیر، انقلاب اسلامی در دنیا زبان‌زد است.

وی بیان کرد: به واقع عمل بر اساس تکلیف، مهمترین وظیفه یک بسیجی است و فرد بسیجی باید بداند در هر مقطعی چه تکلیفی بر عهده دارد و این همان بصیرت است و یکی از وظایف مهم بسیجیان، بصیرت‌افزایی است.

این مسقام قضایی استان قزوین تصریح کرد: امروز دشمن پس از شکست در جنگ‌های مختلف، جنگ اقتصادی را علیه نظام در پیش گرفته و با تحریم‌های ناعادلانه و ناجوانمردانه معیشت مردم را که اقدامی غیرانسانی است، هدف قرار داده‌‌ و از این طریق به دنبال ایجاد شکاف و فاصله بین مردم و حاکمیت است، اما این توطئه دشمن نیز قطعاً خنثی خواهد شد.

وی با بیان اینکه کار در دستگاه قضایی جهاد به حساب می‌آید، اظهار کرد: رویکرد دستگاه قضایی در گذشته پرونده‌محور بود، اما طی سال‌های اخیر در راستای پیشگیری از وقوع جرم و احیای حقوق عامه در بسیاری از عرصه‌ها از جمله حوزه صنعت و تولید ورود کرده و حضور دستگاه قضایی در بسیاری از حوزه‌ها گره‌گشای مسائل و مشکلات بوده است.  

قاسمی تاکید کرد: حجم کار در دستگاه قضایی به واسطه خدماتی که به جامعه ارائه می دهد، بسیار بالا است و همکاران قضایی و اداری با مشقت‌ها، فشارهای روحی و روانی، محدودیت‌های مختلفی روبرو هستند و به واقع اگر روحیه بسیجی در همکاران دستگاه قضایی نبود، کار و خدمت‌رسانی در این دستگاه بسیار دشوار بود و بحمدالله دستگاه قضایی با روحیه بسیجی و با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، در میدان عمل ایستاده تا مسائل و مشکلات کشور مرتفع شود. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز