خبرگزاری کار ایران

به همت نشر فرهنگستان ادب در شیراز؛

کتاب «جعبه عکاسی» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۷۱۳

کتاب «جعبه عکاسی» حاوی مجموعه مقالات، یادداشت‌ها، نقدها، جستارها، گفت‌وگوها و گزارش‌های 20 سال فعالیت رسانه‌ای محمدحسین نیکوپور، خبرنگار و عکاس خبری از سوی نشر «فرهنگستان ادب» در شیراز منتشر شد.

به گزارش ایلنا، کتاب «جعبه عکاسی» حاوی 20 سال فعالیت رسانه‌ای محمدحسین نیکوپور پیرامون هنر عکاسی منتشر شد.

کتاب «جعبه عکاسی» با طراحی جلد ندا نادری، صفحه‌آرایی اطلس دهقانی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در واپسین روزهای سکان‌داری حیدر اسکندرپور، شهردار سابق شیراز به زیور طبع آراسته شد.

در بخشی از مقدمه‌ای که شهرداری پیشین شیراز بر مجموعه کتاب‌های «نقش ماندگار» نوشته است، آمده: « مجموعه کتاب‌های نقش ماندگار به منظور  ایجاد بسترهای مناسب، با محوریت حمایت از شیرازپژوهان، اندیشمندان و نویسندگانی که دل در گرو شیراز دارند، توسط شهرداری شیراز تولید می‌شود. این مجموعه ارزش‌مند که در حوزه میراث معنوی، ادبیات، تاریخ و هنر شیراز تدوین و به حلیه طبع آراسته می‌شود از افتخارات شهرداری شیراز و شورای اسلامی شهر در دوره پنجم است که محتوایی غنی و گران‌بها را در اختیار شهروندان شیرازی و هم‌وطنان گران‌قدر قرار می‌دهد. کتاب پیش رو حاصل ذوق سرشار و پژوهش عمیق یکی از مؤلفان گران‌قدر در «نقش ماندگار» است که نقش مؤثری در نیل به اهداف بلند این مجموعه ایفا خواهد کرد.

در این کتاب که نخستین تالیف نویسنده به‌شمار می‌رود، محمدحسین نیکوپور مجموعه مقالات، یادداشت‌ها، نقدها، جستارها، گفت‌وگوها و گزارش‌هایی که ظرف بیست سال فعالیت رسانه‌ای نگاشته است را گردآوری و در قالب این کتاب ارایه کرده است.

او در نخستین کتاب خود افزون بر مقالات، نقدها، گزارش‌ها و یادداشت‌هایی که گردآورده است، مجموعه گفت‌وگوهایی نیز با عکاسان مطرح ایران به مخاطب ارایه کرده که از جمله می‌توان به فخرالدین فخرالدینی، عکاس پرتره‌نگار و امیر سبوکی، عکاس طبیعت و میراث فرهنگی اشاره کرد.

یادآور می‌شود: کتاب «جعبه عکاسی» با شمارگان هزار نسخه از سوی انتشارات فرهنگستان ادب به  بازار نشر آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز