خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته بسیج انجام می‌شود؛

افتتاح 40 کارگاه اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۶۴۲

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از افتتاح 40 کارگاه اقتصاد مقاومتی همزمان به هفته بسیج در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار غلامحسین محمدی‌اصل ظهر امروز در آیین افتتاح گلخانه خیاوچایی روستای بارزیل شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: همزمان با هفته مبارک بسیج، 40 کارگاه اقتصاد مقاومتی در سراسر استان اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: مردم‌یاری و مردمداری در اولویت‌های بسیج و سپاه است و بسیج با تمام وجود در خدمت مردم است که اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد کشور محسوب شده و برای تحقق این امر مهم و خطیر باید همگان تلاش کنیم.

محمدی‌اصل افزود: بسیج به عنوان پاره تن مردم در تمام شرایط سخت و دشوار کشور در کنار مردم است و خدمتگزاری به ولی نعمتان انقلاب را افتخاری بزرگ می‌داند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: امروز بسیج تهدیدها را به فرصت‌ تبدیل می‌کند و این مولود انقلاب اسلامی چه در جنگ دفاع مقدس و چه در جنگ اقتصادی تمام عیار، حضور بسزایی دارد.

محمدی‌اصل ادامه داد: هفته مبارک بسیج نماد غرور و عزت ملی است و تشکیل این مجموعه انقلابی‌ و توانمند نتیجه تدبیر ارزنده و حکیمانه امام راحل(ره) است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز