خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان خبر داد؛

راه اندازی 87 طرح سرمایه گذاری نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۵۸۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان راه اندازی طرح های مهم و نیمه تمام یکی از اولویت های کاری این سازمان است و در این راستا در هشت ماهه امسال ، ۸۷ طرح سرمایه گذاری نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان راه اندازی و به چرخه تولید استان اضافه شدند.

به گزارش ایلنا از سمنان، علی تشنه دل گفت: ۴۱ واحد تولیدی راکد و غیر فعال استان از ابتدای سال جاری تاکنون با رفع موانع و مشکلات به چرخه فعالیت و تولید بازگشتند.

وی با اشاره به سیاست های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در تحقق شعار سال و بهبود فضای کسب و کار تصریح کرد: اولویت های اصلی سازمان بر محورهای تاکید بر ساخت داخل، پشتیبانی و مانع زدایی در واحدهای تولیدی استان به منظور تحقق رونق و جهش تولید ، اجرای طرح های نیمه تمام ، افزایش صادرات و مدیریت واردات و تنظیم بازار است که باید بر اجرای این سیاست ها هم فکری و همکاری از سوی سایر دستگاه های اجرایی واقتصادی استان صورت پذیرد.

 رئیس سازمان صمت سمنان با بیان اینکه چالش های بسیاری در بخش صنعت ، معدن و تجارت استان وجود دارد اظهار کرد: در تمامی بخش ها باید آسیب شناسی انجام شود و در جهت پیگیری امور و رفع چالش ها و موانع راهکارهای موثر ارائه شود.

وی اظهار کرد: راه اندازی طرح های مهم و نیمه تمام یکی از اولویت های کاری این سازمان است و در این راستا در هشت ماهه امسال ۸۷ طرح سرمایه گذاری نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان راه اندازی و به چرخه تولید استان اضافه شدند.

تشنه دل ادامه داد: یکی دیگر از موضوعات مهمی که توسط سازمان صمت پیگیری شده است افزایش تولید در واحدهایی می باشد که کمتر از ظرفیت فعالیت می کنند که طی این مدت با رفع موانع و انجام پشتیبانی های مالی و بانکی در ۱۰۴ واحد تولیدی استان افزایش تولید انجام گرفته است.

 وی اضافه کرد: تعطیلی فعالیت بنگاه های تولیدی و یا توقف روند تکمیل طرح های سرمایه گذاری به دلیل مانع تراشی ها، مداخلات غیرضرور و یا ایجاد موانع توسط دستگاه های اجرایی و بانک های عامل به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز