خبرگزاری کار ایران

دریافت سهمیه سوخت اعتباری برای ناوگان حمل بار استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۳۵۶

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: با ثبت باربرگ یا نصب دستگاه هوشمند سیپاد، خودرو‌های ناوگان حمل بار درون شهری سهمیه سوخت اعتباری دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر گفت: سهمیه سوخت اعتباری پایه فقط به وانت بار‌های دارای پروانه فعالیت معتبر از شهرداری تخصیص می‌یابد و مالکان وانت بار‌های بنزینی شاغل در حمل و نقل عمومی شهری که سهمیه کارت سوخت آن‌ها پاسخگوی نیاز مصرفی آن‌ها نیست، می‌توانند با ثبت باربرگ یا نصب دستگاه هوشمند سیپاد (مدیریت تخصیص سوخت به ناوگان دیزلی بر اساس پیمایش) بر روی خودروی خود و ارسال اطلاعات پیمایش آن، از سهمیه سوخت اعتباری به صورت عملکردی برخوردار شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: رانندگان حمل بار درون شهری برای جلوگیری از کاهش سهمیه سوخت اعتباری خود باید پروانه اشتغال معتبر از سازمان تاکسیرانی دریافت کرده و سند حمل بار درون شهری (باربرگ) را نیز در سامانه مدیریت مرکزی حمل بار درون شهری به ثبت برسانند و یا در صورت تمایل می‌توانند با نصب دستگاه هوشمند سیپاد Sipaad. ir و ارسال اطلاعات پیمایش از سهمیه اعتباری سوخت برخوردار شوند.

عرشیان گفت: سهمیه پایه رانندگان ناوگان بار شهری که در سامانه www.utcms.ir ثبت نام و یا برای دریافت سند حمل بار (باربرگ) اقدام نکنند به مرور ماهیانه ۱۰ درصد کاهش خواهد یافت.

او افزود: از این به بعد، سیاست تخصیص میزان سوخت به ناوگان باری بنزین سوز بر اساس پیمایش واقعی خودرو و متناسب با فعالیت آن خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی افزود: رانندگان ناوگان باری برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد بار سازمان تاکسیرانی به شماره تلفن ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۲۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز