خبرگزاری کار ایران

به منظور جلوگیری از انتقال بی‌رویه آب انجام شد؛

درخواست جمعی از مردم چهارمحال و بختیاری برای احیای تونل کوهرنگ

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۲۲۸

جمعی از مردم استان چهارمحال و بختیاری با راه‌اندازی کارزاری به منظور جلوگیری از انتقال بی‌رویه و غیرکارشناسانه آب خواستار احیای تونل کوهرنگ شدند.

به گزارش ایلنا ، تونل کوهرنگ آب‌راهی است که برای انتقال آب رودخانه‌ «ماربر» از شهرستان «کوهرنگ»، در شمال غربی استان چهار محال و بختیاری به روخانه‌ «زاینده‌رود» در نزدیکی شهر «چلگرد» در بخش کوهرنگ همین استان پی‎ریزی شده است.

در متن این کارزار که خطاب به وزیر راه و شهرسازی و استاندار چهارمحال و بختیاری نوشته شده آمده است:

« اینجانبان، مردم استان چهارمحال بختیاری، با توجه به اقدامات اخیر در مورد انتقال آب تونل کوهرنگ و خشک‌شدن این تونل، مراتب اعتراض خویش را اعلام می‌داریم. ما خواستار رسیدگی فوری به این مهم، برای احیای تونل کوهرنگ و جلوگیری از انتقال بی‌رویه و غیرکارشناسانه آب هستیم.

آب سرمایه ملی هر کشوری است و باید به هر طریق و با عملکردهای کارشناسانه توزیع و حفظ شود. اقتصاد و سرپا ماندن این استان نیازمند احیا و بازیابی تونل کوهرنگ است. رسیدگی به این موضوع، حق طبیعی همه مردم استان و عدم توجه به آن حق‌الناس است.

ما شهروندان این استان از مسئولان استدعا داریم نسبت به رسیدگی شایسته و بایسته به این موضوع اقدامات لازم را مبذول فرمایید.»

این کارزار تا تاریخ ۲۵ آذر در آدرس اینترنتی (https://www.karzar.net/20800) در حال جمع‌آوری امضاست.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز