خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان کشور مطرح کرد:

کره وژاپن رقبای اصلی تیم ملی هندبال جوانان ایران /ذوب آهن میزبان خوبی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۱۳۰

اردوی تیم ملی هندبال جوانان از 26 آبان تا 5آذر ماه به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در سالن نبرد مجموعه فولادشهر در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرگِئی نیکولنکف در ارتباط با  شرایط اردو ومیزبانی باشگاه ذوب آهن گفت: اردوی تیم ملی از 26 آبان آغاز شده و در این اردو ما سعی داریم که تیم را به یک هماهنگی تاکتیکی برسانیم، لذا روی مباحثی همچون چک و ارنج و نقطه های زنجیری و  .. بیشتر کار می کنیم.

وی افزود: میزبانی باشگاه ذوب آهن همیشه عالی و با کیفیت بوده و لازم هست که علاوه بر باشگاه بزرگ ذوب آهن از هیات هندبال اصفهان و فدراسیون هندبال هم برای ایجاد این شرایط مطلوب سپاسگذاری کنم.

سرمربی تیم ملی هندبال که به زبان فارسی تسلط کامل دارد ادامه داد: طبیعی است که هدف ما از شرکت در رقابت های ملی کسب عنوان قهرمانی است و در این مسیر نیز رقبای جدی عمدتا از کشورهای عربی و کره و ژاپن را پیش رو داریم و سختی مضاعفی هم در این رده داریم.

وی یادآور شد: بازیکنان نوجوان و جوان مثل تیم های بزرگسال ثابت نیستند و شناخت و آنالیز تیم های رقیب بدین لحاظ کمی مشکل می شود. 

سرمربی با تجربه تیم ملی با اشاره به اینکه به رغم همه مشکلات تمرینات را به خوبی پیش بردیم تصریح کرد: حُسنِ اردوی های تیم ملی برای بازیکنان شهرستانی که به دلیلی شرایط کرونا نمی توانند تمرینات منظم داشته باشند، این است که می توانند تجربه خاص در کنار تیم بودن و کار گروهی را داشته باشند و به همین دلیل سعی ما این است که از هر دقیقه این اردو  به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز