خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد:

بازگشت ۳۳ واحد صنعتی راکد گلستان به چرخه تولید از ابتدای سال

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۰۳۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۳۳ واحد صنعتی تعطیل به چرخه تولید بازگشته اند که با فعال سازی این واحدها برای ۲۹۵ نفر اشتغال ایجاد شده است.

رضا شهمرادی درگفت وگوبا ایلنای گلستان با بیان‌ اینکه ۷۶ درصد واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان فعال هستند، اظهارکرد: ۸۲۰ واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان پروانه بهره برداری دارند که از این تعداد ۶۲۱ واحد با اشتغال ۹ هزار ۴۳۶ نفر فعال هستند.

وی ادامه داد: ۱۹۹  واحد صنعتی معادل ۲۴ درصد واحدها هم به دلایل مختلف غیرفعال هستند که دلیل عمده راکد بودن این واحدها کمبود نقدینگی (سرمایه در گردش) نبود بازار فروش، فرسودگی ماشین الات،اختلاف شرکا است.

شهمرادی افزود: از ابتدای سال جاری تعداد ۱۲ پروانه بهره برداری جدید نیز در شهرکها و نواحی صنعتی با تعداد ۲۲۸ نفر اشتغال صادر شده است. همچنین در بخش های عمرانی شرکت شهرکهای صنعتی برای تعداد ۶۷ نفر اشتغال ایجاد و در سامانه رصد ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی در استان گلستان فعال است که از ابتدای امسال تعداد ۳۳ واحد صنعتی که بنا به دلایل مختلف تعطیل شده بودند به چرخه تولید بازگشته اند و با فعال سازی این واحدهای تولیدی برای ۲۹۵ نفر شغل ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز