خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان خبر داد؛

آغاز طرح امداد و نجات زمستانی با مشارکت ۴۰۰ نفر در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۰۰۶

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از آغاز طرح امداد و نجات زمستانی با مشارکت ۴۰۰ نفر نجاتگر و همکار جمعیت در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، عزت اله ضربی با اعلام این خبر افزود: در طرح زمستانی ۱۵ پایگاه امداد و نجات جاده ای در سطح استان اردبیل فعال خواهند بود که از ۱ آذر تا ۲۰ اسفند با ۱۳ پایگاه ثابت و ۲ پایگاه موقت در محور مشگین‌شهر _ اهر و تونل ۱۱ محور سرچم به هموطنان خدمات ارائه خواهند کرد.

وی با اشاره به امکانات به کار گرفته شده اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل با ۴۵ دستگاه خودرو در زمستان مشارکت خواهند داشت که شامل ۱۵ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۲ دستگاه خودروی ست نجات، ۱۷ دستگاه خودروی پشتیبان و یک دستگاه خودروی آرگو است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر مثل همیشه در آمادگی کامل به سر می برد و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری استان (EOC) جهت کنترل و هماهنگی حوادث با تعامل بین سازمانی با مراکز کنترل حوادث ارگان های مرتبط آماده باش بوده و به صورت شبانه روزی فعالیت می کند.

ضربی بیان کرد: تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز در طول زمستان آماده باش خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز