خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس عنوان کرد

راه‌اندازی پنجره واحد برای صدور مجوزهای موسسات خیریه / بازرسی به مشکلات موسسات خیریه ورود کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۶۰۷

استاندار فارس گفت: بازرسی استانداری به مشکلات موسسات خیریه و دستگاه‌های اجرایی ورود کند که اگر ادارات و دستگاه‌ها مشکل و مانعی برای خیرین ایجاد کنند این مسئله پیگیری شود.

به گزارش ایلنا، محمدهادی ایمانیه امروز یکشنبه ۳۰ آبان در نشست هم‌اندیشی با خیرین فارس و نماینده ولی‌فقیه در فارس افزود: می‌توان پنجره واحدی برای صدور مجوزهای موسسات خیریه تشکیل شود که یک جایی با حضور همه مسئولان مربوطه تشکیل و مشکل صدور مجوز خیریه‌ها برطرف شود.

وی ادامه داد: برای سهولت بیشتر کار خیرین یک رابط با استانداری مشخص شود تا پل ارتباطی بین استانداری و خانه خیرین باشد وقت ویژه برای خیرین گذاشته می‌شود.

ایمانیه گفت: کارهای خیر مقطعی و کوتاه شده اما وقف کردن یا اختصاص دادن کارخانه‌ها و موسسات تولیدی به نام اهل بیت سبب می‌شود کارهای خیر و نیک‌اندیشانه گسترش پیدا می‌کند و ادامه‌دار شود.

استاندار فارس همچنین با بیان اینکه تبدیل مددجو به مددکار هم مورد توجه موسسات خیریه باشد، خاطرنشان کرد: استانداری این آمادگی را دارد که به تجمیع ساختمانی دفاتر خیرین کمک کند، به این نحو که زمین و مجوزها را استانداری می‌دهد اما ساختمان و هزینه برعهده خودشان باشد.

او همچنین خواستار طرح پیشنهای مبنی بر ایجاد قرارگاه اجتماعی در شورای فرهنگ عمومی شد و گفت: همچنین پیشنهاد می‌شود که در استان یک روز به نام خیرین نامگذاری شود که می‌توان در شورای فرهنگ عمومی آن را طرح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز