خبرگزاری کار ایران

مشارکت ۲۰ کتابفروش یزدی در طرح پاییزه کتاب

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۵۶۱

​مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از مشارکت ۲۰ کتابفروش در طرح پاییزه کتاب یزد خبر داد و گفت: ۱۳ کتابفروشی در یزد و ۷ کتابفروشی دیگر متعلق به سایر شهرستان‌های استان در طرح پاییزه کتاب مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، مجید جوادیان زاده با اشاره به اجرای طرح پاییزه کتاب اظهار داشت: این طرح به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب و ادبیات داستانی در استان اجرایی می شود.

وی هدف اجرای این طرح را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حمایت از کتابفروشی‌ها برشمرد و افزود: از ۲۹ آبان تا ۳ آذرماه ۱۴۰۰ به مدت ۵ روز همزمان با سراسر کشور طرح پاییزه کتاب در یزد برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: در طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ خریداران می‌توانند کتاب‌های تالیفی را با تخفیف ۲۰ درصدی و کتاب‌های ترجمه را با تخفیف ۱۵ درصدی از کتابفروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

جوادیان زاده با بیان اینکه سقف مجاز خرید کتاب برای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان و سقف یارانه خرید برای هر خریدار شصت هزار تومان تعیین شده است اضافه کرد: از ۲۰ کتابفروشی شرکت‌کننده در طرح پاییزه کتاب یزد، ۱۳ کتابفروشی در یزد هستند و همه شهرستان ها در این طرح شرکت نداشتند.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین طرح‌هایی خوب بوده، از این جهت که در نهایت مصرف‌کننده نهایی از آن بهره‌مند می‌شود و از سوی مخاطبین نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته، تصریح کرد: اسامی، مشخصات و آدرس کتابفروشی‌های عضو طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ در tarh.ketab.ir قابل مشاهده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز