خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

اجرای طرح پاییزه کتاب در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۵۲۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از اجرای طرح پاییزه کتاب۱۴۰۰ در استان خبر داد.

ناصر خدایاری در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: طرح پاییزه کتاب۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در تمامی شهرستان های استان از ۲۹آبان لغایت ۳ آذر اجرا می شود.

خدایاری با اشاره به اینکه تاکنون ۱۸ کتاب فروشی در این طرح ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: در این طرح تخفیف های ۲۰الی ۱۵ درصدی و یارانه ۶۰۰هزار تومانی برای هر خرید در نظر گرفته شده است. 

وی با اشاره به اینکه در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ تعداد ۱۹ کتابفروشی ثبت نام و مشارکت کردند، خاطر نشان کرد: در این طرح بیش از ۶۷میلیون تومان کتاب به فروش رفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: در سال ۹۹ تعداد ۳۷۰ عنوان کتاب در استان به چاپ رسید که در شاخص های ارزیابی عملکرد سال ۹۹ اداره کل فرهنگ و ارشاد استان حد نمره ۱۰۰ را  دریافت کرد.

وی خاطر نشان کرد: در ۶ماهه سال جاری نیز ۲۴۷عنوان کتاب در استان به چاپ رسیده که رشد خوبی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته خود دارد.

خدایاری،در خصوص حمایت از توسعه کتاب و کتابخوانی در بین عشایر و روستاهای استان نیز یاد آور شد: برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین عشایر و روستاهای استان از طرح های نو آور در این خصوص حمایت می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز