خبرگزاری کار ایران

در راستای عدم کاهش میزان سهمیه سوخت؛

ثبت باربرگ برای ناوگان باربری درون شهری قزوین الزامی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۴۱۶

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از ضروری بودن داشتن پروانه فعالیت معتبر از شهرداری و ثبت سند حمل بار درون شهری (باربرگ) برای جلوگیری از کاهش سهمیه سوخت اعتباری ناوگان باری بنزین سوز خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر افزود: سهمیه سوخت اعتباری پایه فقط به وانت بارهای دارای پروانه فعالیت معتبر از شهرداری تخصیص می‌یابد و مالکین وانت بارهای بنزینی شاغل در حمل و نقل عمومی شهری که سهمیه کارت سوخت آن‌ها پاسخگوی نیاز مصرفیشان نیست باید باربرگ را در سامانه به ثبت برسانند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: سازمان تاکسیرانی به منظور سهولت دریافت پروانه اشتغال و ثبت نام مالکین خودروهای حمل بار درون شهری در سامانه سوخت، تمهیداتی را فراهم کرده که بر همین اساس این دسته از رانندگان می‌توانند در دفتر پیشخوان دولت واقع در خیابان منتظری جنب میدان بار و خیابان توحید و همچنین دفتر شرکت تاکسی اینترنتی بادسان واقع دربلوار شهید بهشتی جنب کانون معلولین توانا امور مربوط به دریافت پروانه اشتغال را به انجام برسانند. 

وی با اشاره به این که سهمیه پایه رانندگان ناوگان بار شهری که در سامانه www.utcms.ir ثبت نام نکرده‌اند به مرور کاهش خواهد یافت افزود: از این به بعد، سیاست تخصیص میزان سوخت به ناوگان باری بنزین سوز بر اساس پیمایش واقعی خودرو و متناسب با فعالیت آن خواهد بود.

عرشیان گفت: رانندگان ناوگان باری جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد بار سازمان تاکسیرانی به شماره تلفن 33848 داخلی 121 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز