خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس:

افزایش قدرت خرید کارگران با بن کالا

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۰۱۰

نائب رئیس فراکسیون کارگری در مجلس گفت: قدرت خرید کارگران طی دوسال گذشته به شدت کاهش پیدا کرده و باید بن کالا به کارگران بدهیم بتوانند گوشت، برنج و کالا بخرند.

به گزارش ایلنای گلستان، رحمت الله نوروزی در مراسم سالروز تصویب قانون کار درخانه کارگر گلستان اظهار کرد: گرانی و افزایش  قیمت کالاها  در دو سال اخیر فشار زیادی به کارگران آورده است وکارگران وضعیت معیشتی مناسبی ندارند و مردم از مجلس انقلابی انتظار دارند هر چه زودتر به این وضعیت سر سامانی دهد که ما بارها طرح های در مجلس مطرح کردیم که قدرت کارگران افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: کارگران در تأمین معیشت خود دچار مشکل هستند که باید به گونه‌ای تصمیم گیری انجام شود که ‌کارگران  بتوانندحداقل‌های زندگی شامل گوشت قرمز، مرغ، برنج و... خرید کنند و تمام تلاش خود را می کنیم معیشت کارگران را از این وضعیت بهتر شود.

نوروزی بیان کرد: نقدیندگی درجامعه تورم زا است و نباید این کار انجام شود و باید بن کالا به کارگران داده شود که  قطعا تاثیرات مثبتی بر زندگی کارگران وجامعه خواهد گذاشت.

وی افزود: استانی سرسبزی داریم اما افراد فقر در گلستان بسار زیاد هستند و همه دلسوزان استان با همه جناح به توسعه گلستان کمک کنند و نظرات خود را ارائه دهند که قطعا شاهد رشد در گلستان خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: کل مجموعه صنعت استان به نصف فولاد مبارکه  اصفهان نمی رسد که صنعت گلستان نوپا وکوچک است و امروز برای توسعه گلستان نیاز است باهم وحدت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز