خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز تاسیس قانون کار /دبیر خانه کارگر: اگر قانون کار تغییر کند کفن پوش به خیابان ها می آییم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۹۷۹

جمعی از کارگران سیستان و بلوچستان به مناسبت 29 آبانماه سالروز تاسیس قانون کار در محل خانه کارگر زاهدان تجمع کردند .

به گزارش خبرنگار ایلنا دقایقی پیش جمعی از کارگران سیستان و بلوچستان به مناسبت 29 آبان‌ماه سالروز تصویب قانون کار در خانه کارگر زاهدان تجمع کردند و خواستار لغو طرح تغییر قانون کار شدند.

در این تجمع کارگران با سر دادن شعارهایی مانند «حقوق ما ریالی، هزینه ها دلاری » ، «حقوق بازنشسته ماشین به گل نشسته» و «کارگران، اتحاد اتحاد» خواستار رسیدگی به مشکل هایشان شدند.

درصورت تغییر قانون کار کفن پوش به خیابان می آییم

دبیر خانه کارگر سیستان و بلوچستان در این تجمع اظهار داشت: 38 نفر از نمایندگان طرح تغییر قانون کار را امضا کرده اند و در عجبم از این تصمیم نمایندگان چرا که کارگران را در نظر نگرفته اند.

اکبری اظهار داشت: نمایندگان با رای همین کارگران وارد مجلس شده اند و حالا با امضای طرح تغییر قانون کار می خواهند ریشه کارگران را بسوزانند.

وی افزود: کارگران جزو اولین افرادی هستند که در انتخابات شرکت می کنند و همیشه در اولویت آخر دولت و مسئولان هستند.

اکبری اذعان داشت: کارگران مدافعی جز خودشان ندارند از مدیران می خواهیم پیغام مخالفت ما با طرح تغییر قانون کار را به گوش بالادستی ها برسانند‌‌.

دبیر خانه کارگر سیستان و بلوچستان افزود: قطعا دولت خواب هایی را هم برای بازنشستگان دیده اند‌ اگر نمایندگان ادعای انصاف دارند بجای تغییر قانون کار به دنبال همسان سازی باشند.

وی افزود: از نمایندگان سیستان و بلوچستان تقاضای داریم با جامعه کارگری همراهی کنند و بگذارند خود کارگران برای تغییر قانون کار پیشنهاد بدهند.

وی در ادامه گفت:  مسائل زیادی با عنوان حمایت از جامعه کارگران شروع شدن که علیه کارگران است.

وی در پایان گفت: من از دولت و مجلس تقاضا دارم جلوی طرح تغییر قانون کار گرفته شود تا حقوق کارگران ضایع نشود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز