خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان زنجان:

دولتمردان به مردم پاسخگو و به بوی فساد حساس باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۵۳۳

رئیسی با اشاره به ضرورت وجود مدیران تحول خواه در استان ها، تصریح کرد: مدیران باید به مردم پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، شامگاه  امروز(27آبان ماه ) با اشاره به  مسئولیت و جایگاه خدمت به مردم اظها رداشت: هر مدیریت و مسئولیتی دارای آفت های هم هست و ما نیازمند در امان ماندن از آفت ها هستیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه ، استان زنجان دارای ظرفیت های بسیار بالایی است ادامه داد: نگاه تحولی بارای مدیران د رراستای توسعه شرط اصلی است.

رئیسی با اشاره به وجود مدیران تحول خواه در استانها، تصریح کرد: مدیران باید به مردم پاسخگو باشند.

وی، با بیان اینکه مهم ترین بخش سفر باید مصوبات سفر به استانها باشد، یادآورشد: مردم از مسئولان انتظار دارند.

رئیسی با اشاره به اعتماد مردم بعنوان بزرگترین  سرمایه دولتمردان ، اضافه کرد: اعتماد مردم به دولتمردان در حال باز سازی است.

رئیس جمهور ، اعتماد مردم باعث سرمایه اجتماعی و مشارکت برای کمک به دولت است، ادامه داد: شناسایی مسائل مردم حائز اهمیت است.

به گفته وی، با وجود محدودیت باید در کشور کار شود، در استان ها ظرفیت های نیروی انسانی خوبی وجود دارد.

رئیسی با بیان اینکه باید تلاش شود از ظرفیتهای استان زنجان به نحو احسن استفاده شود، خاطر نشان شد: باید از ظرفیتهای معطل در واحد های تولیدی استفاده شود.

رئیس جمهور با اشاره به ایجاد صندوق توسعه ای در استانها ، تصریح کرد: دولتمردان باید نسبت به بوی فساد هم حساسیت داشته باشند تا پیشگیری و برخورد با فساد شود.

به گفته رئیسی ،الویت دولت اتمام پروژه های نیمه تمام در سطح کشوراست، تاکید کرد: سند دار کردن اراضی کشاورزی اقدام مهمی در کشور و استان است.
وی، با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی در استان زنجان، گفت: وجود این آسیب های اجتماعی در شان و جایگاه استان با فرهنگ و تمدن زنجان نیست.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز