خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

مرگ بر آمریکای امروز خوش‌بین کردن مردم به نظام است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۲۹۳

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: مرگ بر آمریکای امروز با مرگ بر آمریکای سال ۵۷ متفاوت است، مرگ بر آمریکای امروز ما در آب‌های خلیج فارس و عمان شکستن هیمنه پوشالی او و خدمت بی منت مسئولین به مردم و خوش بین کردن مردم به نظام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در شورای اداری استان که صبح امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: تمام انقلاب و حوادث پس از آن با مردم به موفقیت رسید و هرجا و هر انقلابی که مردم را کنار خود نداشت، عدم رابطه مردم با رهبرانشان به عدم موفقیت آن‌ها انجامید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: در دفاع مقدس مردم با تمام چیزهایی که داشتند وارد عرصه شدند و در هفته بسیج باید تمام این مردم را تجلیل کرد و نشان داد و در استان قزوین نیز افراد زیادی بودند که از تاثیرگذاری بالایی برخوردار بودند که لازم است امروز عمل آن‌ها گفته شود.

وی بیان کرد: لازم است نقش بازار قزوین در انقلاب و دفاع مقدس بیان شود؛ درواقع باید همدلی و وحدتی که وجود داشت به‌عنوان الگوی موفق به جامعه ارائه شود.

این مسئول افزود: جنگ گنج است و باید از آن استفاده کنیم، این سرمایه ما تمام شدنی نیست و باید افراد تاثیرگذار و این اعجوبه‌ها را به رخ بکشیم.

وی عنوان کرد: باید اولویت‌بندی کرده و مشکلات موجود را شناسایی و متناسب با آن عمل کنیم، در زمان گذشته با نوع رهبری امام خمینی، نیروی حزب الله لبنان کم کم قدرت گرفت و امروز حزب الله لبنان به بزرگترین نیروی جنوب غرب آسیا تبدیل شده است.

رفیعی آتانی اظهار کرد: بسیج را باید با نسخه به‌روز روایت کنیم و از همه کمک‌ها و حمایت‌های اعضای شورای اداری استان ممنونم و توقع داریم تلاش کنیم که هفته بسیج را با ماهیت مردمی تجلیل کنیم و همه مردم و اقشار مختلف در آن نقش داشته باشند.

وی ادامه داد: لازم است مردم در امور دخیل باشند و بر همین مبنا در قرارگاه پیشرفت و آبادانی، حضور مردم محوریت دارد، باید برای مردم حرمت قایل شویم، به دل مردم برویم و مشکلات آنان را بشنویم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: عملکرد سردار شهید قاسم سلیمانی به‌گونه‌ای بود که همه اقشار او را دوست داشتند و هر فرد خود را در آن می‌دید و به او تعلق خاطر داشت.

وی گفت: بسیج صرفا افرادی نیستند که عضویت و کارت بسیج دارند، تعداد زیادی هستند که عضویت ندارند اما عمل آن‌ها بسیجی است.

این مسئول عنوان کرد: نباید جنگ را با روایت‌های احساسی بیان کرد؛ بلکه لازم است عملکرد افرادی که در زمینه‌های مختلف با دقت، برنامه ریزی و طرح‌ریزی همراه بوده ذکر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز