خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد اردبیل خبر داد؛

برخورد با فروشگاه‌های اینترنتی عرضه کالای غیراستاندارد در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۲۸۲

مدیرکل استاندارد استان اردبیل از تشدید برخوردها با فروشگاه‌های اینترنتی عرضه کالای غیراستاندارد در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی ضمن اشاره به حساسیت بالای کالاهای عرضه شده درسایت های فروش اینترنتی بر اهمیت و لزوم عرضه و فروش کالاهای استاندارد در سطح استان تاکید کرد و گفت: در اجرای مفاد تبصره 3 ماده 14 و همچنین ماده 15 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد سایت های فروش اینترنتی فعال در مراکز استان ها، باید از فروش کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری که فاقد علامت استاندارد معتبر و کد ده رقمی زیر آن  می باشند، اکیدا خودداری کنند. 

مدیر کل استاندارد استان اردبیل افزود: در بازرسی های بعمل آمده دو نمونه از کاغذ دستمالی غیر استاندارد در یکی از این سایت های سراسری مشاهده شده بود که طی مکاتباتی از فروش آن جلوگیری به عمل آمد. در صورت مشاهده عدم رعایت قوانین با فروشگاه های خاطی برخورد خواهد شد. 

وی در پایان بیان کرد: از عموم هم استانی ها در خواست می شود در برخورد با کالاهایی فاقد نشان استاندارد و کد ده رقمی باشند با تلفن گویای 1517 ویا با شماره تلفن های :8 - 33741156 تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز