خبرگزاری کار ایران

آماده باش جمعیت هلال احمر گلستان در پی هشدار هواشناسی/ احتمال بارش برف در مناطق کوهستانی و برف‌گیر

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۷۱۵

به دنبال هشدار هواشناسی و ریزش برف و باران در استان، نیروهای عملیاتی هلال احمر استان در سطح پایگاه ها و مراکز امدادی به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش ایلنای گلستان، فرهاد میقانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان درجمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق کوهستانی و برف‌گیر، همه پایگاه های امداد و نجات و مراکز کشیک اضطراری شعب در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی افزود: ۱۵ پایگاه ثابت امدادونجات، ۱۲ کشیک اضطراری شعب، تیم واکنش سریع مرکز استان، یک مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان(EOC)، یک مرکز امدادهوایی به علاوه ۲ مرکز عملیاتی مراوه تپه و گمیشان به عنوان پست موقت فعال و آماده باش هستند. به شعب هلال احمر در شهرستان ها و مرکز استان هم اعلام آماده باش شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۹ خودروی آمبولانس و ۱۱ خودروی نجات در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند. ۱۰۵ نیروی کادر و داوطلب در پایگاه های استان به حالت آماده باش قرار گرفتند تا در صورت وقوع حادثه در عملیات امدادونجات را انجام دهند.

به گفته میقانی در تمامی پایگاه های استان بسته های غذایی ۷۲ ساعته قرار داده شده تا در صورت  نیاز به اسکان اضطراری،  این بسته ها میان در راه ماندگان یا مواردی که لازم و ضروری است توزیع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز