خبرگزاری کار ایران

دادستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد ؛

زندانی عاملان تیراندازی مراسم عزاداری در لنده

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۳۶۵

دادستان عمومی و انقلاب لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد از زندانی شدن عاملان تیراندازی در یک مراسم عزاداری در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،" اکبر پرندوار " با اشاره به مصوبات ستاد کرونا در شهرستان لنده، اظهارداشت: متأسفانه عده‌ای در این شهرستان در مراسم‌های شادی و عروسی اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض اهالی و شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه در مراسم عزا دو نفر دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: مُتخلفان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیراندازی‌ها هرچند هوایی و با سلاح مجاز بود اما  مخل امنیت و نظم عمومی بوده و موجب رعب و وحشت مردم می شود.

دادستان عمومی و انقلاب لنده با تاکید براینکه این امر جرم محسوب شده و با خاطیان برخورد قاطع می‌شود، گفت: حتی اگر تیراندازی با سلاح مجاز و توسط دارنده پروانه مجاز انجام شود، با عاملان و استفاده کنندگان برخورد قانونی می‌شود.

برخی مسئولان برای آزادی عاملان تیراندازی پادرمیانی می کنند

پرندوار، تیراندازی در مراسم های عزا و عروسی را مُشکلی اجتماعی عنوان و خاطرنشان کرد: انتظار ما از بزرگان و ریش سفیدان و معتمدان طوایف این است که کمک کنند، این بدعت و مشکل اجتماعی جمع و مراسمات عزاداری جشن و شادی با آرامش و بدون خسارت برگزار شود.

وی با ابراز گلایه از اینکه عده‌ای از مسئولان و یا بزرگان برای آزادی عاملان تیراندازی پادرمیانی می‌کنند، یادآورشد: بزرگان، ریش سفیدان و مسئولان باید به صورت جدی مقابل این افراد ایستادگی کرده و تحت هیچ شرایطی از آنان پشتیبانی نکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز