خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان خبر داد؛

اسکان اضطراری در ۶۰ روستای بندرعباس/ ۲فروند بالگرد به مناطق زلزله زده اعزام می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۱۱۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: ۶۰ روستا در شهرستان بندرعباس تحت تاثیر زلزله قرار گرفته است، اسکان اضطراری اولیه در ۳۰ روستا انجام و ۳۰روستای دیگر در حال لکه گیری است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان به ریاست مخبر معاون اول رییس جمهور، وزرای نیرو و بهداشت؛ قوسیان،دبیر کل جمعیت هلال احمر، ولی پور، رییس سازمان امداد و نجات  و استاندار هرمزگان و دیگر مسوولان ارشد کشوری و استانی برگزار شد.

مختار سلحشور، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان گزارشی از روند امدادرسانی به زلزله‌زدگان ارائه داد و گفت: در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله تیم های ارزیاب هلال احمر به مناطق متاثر از زمین لرزه اعزام شدند و تماس با معتمدان محلی نیز برقرار شد.

سلحشور با بیان اینکه ۶۰ روستا در شهرستان بندرعباس تحت تاثیر زلزله قرار گرفته است،افزود: از اسکان اضطراری اولیه در ۳۰ روستا انجام و  ۳۰روستا دیگر در حال لکه گیری است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان با اعلام آمادگی کامل این جمعیت برای ارایه خدمات امدادی عنوان کرد: امروز دو بالگرد به ظرفیت امدادرسانی اضافه خواهد شد تا با پوشش همزمان امدادرسانی هوایی و زمینی موضوع  اسکان اضطراری تا شب پایان یابد.

وی از توزیع بسته های غذایی ۷۲ ساعته در برخی از روستاهای آسیب دیده خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر جهت توزیع اقلام زیستی و معیشتی از ظرفیت مناسبی برخوردار است و اقلام امدادی جهت توزیع به هرمزگان گسیل شده است.

سلحشور در پایان از برپایی اردوگاه اسکان اضطراری در شهر بندرعباس جهت رفاه حال شهروندان مرکز استان خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز