خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان:

«سامانه غیر حضوری شهروندی» یکی از نقاط بسیار قوت بیمه سلامت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۰۳۹

شاهدخت فتحی بیرانوند از سامانه غیر حضوری شهروندی به عنوان یکی از نقاط بسیار قوت سازمان بیمه سلامت خبر داد.

 به گزارش ایلنا، صبح امروز  شاهدخت فتحی بیرانوند در نشست فصلی روسای ادارات بیمه سلامت استان گفت: سامانه غیر حضوری شهروندی یکی از نقاط بسیار قوت سازمان بیمه سلامت می باشد که افراد می توانند برای ارائه خدمات بیمه‌ای خود از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به امکانات سامانه غیر حضوری شهروندی ادامه داد: در این سامانه می‌توان اصلاح شماره تلفن ها، تمدید اعتبار دفترچه ها، شناسایی پزشک خانوار در صندوق بیمه همگانی، مشاهده سوابق پزشکی برای ارائه به بیمه های تکمیلی، اضافه کردن افراد جدید و غیره از مهمترین موضوعات سامانه شهروندی است.

 مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان با اشاره به تمدید اعتبار دفترچه های بیان کرد: برای تمدید اعتبار دفترچه ها که به صورت الکترونیکی و با مراجعه به سامانه بیمه سلامت انجام می شود، روسای شهرستانی باید راهکارهای خوبی برای تمدید دفترچه ها در صندوق های همگانی و روستاییان و عشایر ارائه دهند تا بتوانیم سامانه شهروندی را به خوبی به مردم معرفی و بتوانند از این سامانه نسبت به تمدید دفاتر خود اقدام کنند.

فتحی بیرانوند اظهار کرد: باید از طریق مراکز بهداشتی شهری و روستایی، مطب ها و پزشکان، مراکز پاراکلینیکی ،بیمارستانی و غیره بتوانیم در سطح وسیع اطلاع رسانی سامانه شهروندی جهت تمدید اعتبار دفترچه ها صورت بگیرد تا همشهریان را به سمت استفاده الکترونیکی سوق دهیم و نتیجه آن ارائه خدمات به صورت غیر حضوری به مردم خواهد بود.

وی یادآورشد: بیمه شدگان صندوق های روستاییان و عشایر و همگانی می توانند برای تمدید اعتبار دفترچه بیمه خود، ظرف مدت یک ماه با مراجعه به سایت bimehsalamatiranian.ir  نسبت به تمدید اعتبار اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز