خبرگزاری کار ایران

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت خبر داد؛

۲۰ آذر جشنواره خوراک با مرکزیت پیاده راه فرهنگی شهر رشت برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۰۳۱

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت گفت: ۲۰ آذر جشنواره خوراک با مرکزیت پیاده راه فرهنگی شهر رشت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سید پیام جعفری نیا مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت، تهیه و تدوین یک چشم‌انداز در امور بین الملل خاصه در بحث برنامه شهر خلاق خوراک را لازم و ضروری دانست و افزود: داشتن چشم‌انداز به ما کمک می‌کند تا بر اساس اهدافی که برای شهر رشت برنامه‌ریزی کردیم، حرکت کرده و عملکردمان را مورد سنجش و پایش قرار دهیم.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت اظهار داشت: برای سال ۱۴۰۲ باید گزارشی از نحوه عملکردمان در حوزه شهر خلاق خوراک به یونسکو ارائه دهیم که در این مسیر میبایست با برنامه‌ای علمی و منطبق با معیارهای یونسکو گام برداشت زیرا اگر این برنامه‌ها علمی و کاربردی نباشد، هیچ توفیقی برای شهر رشت حاصل نخواهد شد.

جعفری نیا ترویج فرهنگ خوراک و تنوع غذایی شهر رشت را یکی از اقداماتی که باید خاص‌تر در دستور کار قرار گیرد، اعلام کرد و اذعان داشت: باید آنقدر تلاش کنیم تا علاوه بر سرو غذاهای محلی‌مان در استانها، این اتفاق خوب حتی در کشورهای خارجی نیز عملیاتی شود.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در پایان خاطر نشان کرد: ۲۰ آذر امسال جشنواره خوراک با مرکزیت پیاده راه فرهنگی شهر رشت و چهار ضلعش در ابعاد بسیار بزرگ برگزار خواهد شد و قصد داریم در همان روز اپلیکیشن تخصصی خوراک را با مشارکت سازمان فاوا شهرداری رشت رونمایی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز