خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:

از اقدامات کادر درمان مرکز بهداشت غرب کرج تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۹۴۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، گفت: همت و تلاش کادر درمان، منجر به کنترل قابل قبول وضعیت بیماری و کاهش میزان مراجعه و بستری ها در بیمارستان ها و مراکز درمانی شد و باید همین روند حفظ و تقویت شود.

به گزارش ایلنا از البرز، ناصر مقدم به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با همراهی تنی چند از مدیران اداره کل با حضور در مرکز بهداشت غرب کرج از زحمات و تلاش پرسنل و مدیران این مرکز در مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد و اظهار داشت: توجه و تقویت حوزه بهداشت و ارتقای سرانه بهداشتی در کشور و استان ما در وضعیت مناسبی قرار دارد و اقدامات و تلاش همکاران این حوزه باعث شده که اصل پیشگیری همواره بعنوان یک ترجیح و اولویت مدنظر شهروندان قرار گیرد و باید این موضوع در خاطر شهروندان تقویت شود که به هر میزان بهداشت و پیشگیری تقویت شود، چندین برابر آن از هزینه های حوزه درمان کاهش خواهد یافت.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز افزود: طی دوره انتشار ویروس کرونا، همکاران بخش بهداشت، همواره در خط مقدم و جزو پیشگامان مبارزه با کرونا بوده و هستند که با توان و جدیت خویش، تلاش وافر و ارزنده ای برای کنترل و کاهش روند شیوع این بیماری به کار بسته اند و در زمان کنونی نیز با انجام واکسیناسیون عمومی شهروندان، تلاش و مجاهدت بزرگی را رقم زده اند.

وی ادامه داد: به رغم کاستی های موجود، همت و تلاش کادر درمان، منجربه کنترل قابل قبول وضعیت بیماری و کاهش میزان مراجعه و بستری ها در بیمارستان ها و مراکز درمانی شد و باید همین روند حفظ و تقویت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطر نشان کرد: هفته کتاب و کتابخوانی، بهانه و مناسبتی شد تا ضمن حضور در جمع کادر بهداشتی مرکز غرب کرج و با اهدای کتاب بعنوان هدیه ای فرهنگی، ضمن تشویق به امر کتاب و کتابخوانی به نوبه خود از تلاش و زحمات مسئولان و پرسنل این حوزه تقدیر کنم.

در ادامه این بازدید، زارع زاده، رئیس مرکز بهداشت غرب کرج به ارائه گزارشی از اقدامات این مرکز پرداخت و گفت: توجه و حضور مسئولین به بخش بهداشت، موجب قوت قلب کادر درمان و پرسنل این حوزه می شود و باید با همکاری مشترک و فرهنگ سازی و ارتقای آگاهی مردم، زمینه را برای مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در روند واکسیناسیون عمومی علیه کرونا فراهم کنیم و با همت جمعی تلاش کنیم تا میزان واکسیناسیون عمومی به بالای 80 درصد رسیده و شاهد کاهش و توقف این بیماری در کشور عزیزمان باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز