خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی داریوش امانی؛

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۸۳۴

طی حکمی از سوی داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، الله‌کرم جانی‌پور معاون فنی و راه روستایی راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، الله کرم جانی پور دارای ۲۶ سال سابقه خدمت در راه و ترابری قدیم ، راه و شهرسازی و هم اکنون در راهداری مشغول به خدمت می باشد.

جانی پور دارای سوابق دیگری همچون دبیر شورای حمل و نقل ترافیک مجموعه اداره راه و ترابری نماینده راه و ترابری در وزارت راه و ترابری در سالهای ۸۲ الی ۸۴ ، مدیر پروژه محورهای مواصلاتی استان معاون راه روستایی اداره راه و ترابری قدیم رئیس اداره مدیریت بحران راه و شهرسازی استان، رئیس اداره امانی راه و شهرسازی استان، مدیر پروژه تونل تلخاب، مدیر پروژه پل تلگاه، رئیس اداره ابنیه فنی راه استان ،کارشناس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری استان، مسئول کمیسیون‌های تحویل موقت و قطعی اداره کل راهداری استان ، معاونت فنی و راه روستایی و راه فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و مدرس دانشگاه به مدت ۱۷ سال است.

وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی عمران ، کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری حمل و نقل و دکترای خاک پی (ژئوتکنیک ) است.

"سیدمحمدحسن نصیری راد" مدیرکل پیشین اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان کهگیلویه و بویراحمد توسط نیروهای امنیتی بدلیل آنچه که " حسن نگین تاجی " رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از آن بعنوان "  اختلاس، اخذ رشوه و فروش اموال بیت‌المال " یاد کرده هم اکنون در بازداشت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز