خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل کارخانه ایران‌خودرو فارس خبر داد؛

تولید روزانه بیش از 80 خودرو در کارخانه ایران خودرو فارس

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۵۹۲

مدیرعامل کارخانه ایران‌خودرو فارس با تاکید بر ظرفیت‌های این واحد تولیدی در زمینه عرضه محصولات، مطرح کرد: کارخانه ایران‌خودرو فارس با دارا بودن ظرفیت تولید بیش از ۸۰ خودرو در روز با ظرفیت ۲۵۰ نفر منابع انسانی در بخش‌های مختلف در حال حاضر فعال است.

به گزارش ایلنا محمدعلی کرک‌وندی، گفت: بر اساس پتانسیل‌های این کارخانه در جنوب کشور و امکان فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در افزایش خط تولید و تعداد خودروهای تولیدی با توجه به سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی در افق ۱۴۰۴ و نظر بر فرمایشات مقام معظم رهبری، در تلاش هستیم تا بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شرایط لازم را برای تحقق برنامه‌های فرادست ملی را با هدف اشتغالزایی و تامین نیاز مصرف‌کنندگان را فراهم کنیم.

کرک‌وندی با اشاره به اینکه مهم‌ترین برنامه هدفمند این کارخانه در زمینه تولید، مولفه زنجیره تامین است، افزود: هدفمند کردن تولید محصولات از برنامه‌های راهبردی این کارخانه است که در نظر داریم با جایگزین کردن واردات خودرو با ساخت قطعه و مونتاژ خودروهای وارداتی، عرضه محصولات را تقویت کنیم.

مدیرعامل کارخانه ایران‌خودرو فارس با بیان اینکه در یک سال گذاشته توانسته‌ایم با مدیریت جدید به بهبود بهره‌وری مناسبی برسیم، اظهار داشت: در رابطه با جهش تولید در کارخانه، بهبود طراحی و اتوماسیون خطوط تولید، ارتقاء سطح ابزار و تجهیزات، توسعه و بهبود زیرساخت‌های لجستیکی، آراستگی صنعتی و زیرساخت کارخانه، مطالعه بازار محصول به ویژه در زمینه میزان ظرفیت صادرات و کشورهای هدف همکار در برنامه‌های اصلی ما در بهبود بهره‌وری و افزایش ظرفیت تولید قرار دارد.

وی یادآور شد: با بهبود بهره‌وری در عملکرد مدیریتی این کارخانه این فرصت فراهم شده است تا بتوانیم در موضوعات رفاهی به منابع انسانی فعال در این مجموعه خدمات بهتری را ارائه دهیم.

محسن صالحی، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با تاکید بر اینکه موقعیت‌های بسیاری خوبی در صنعت خودروسازی استان فارس وجود دارد، مطرح کرد: برنامه‌های مدیریتی ارائه شده توسط مدیرعامل کارخانه ایران‌خودرو فارس به لحاظ استراتژیک بسیار مناسب است که مستلزم اصلاح ساختاری این کارخانه در سطح ملی دارد.

صالحی در ادامه گفت: باید شرایط لازم توسعه در بخش تولید این کارخانه فراهم شود و به صورت یک برنامه استراتژیک در هیات مدیره این کارخانه در کشور مطرح و مصوب شود که نظر ما هم نسبت به تحقق این طرح مساعد است.

حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با تاکید بر اینکه کارخانه ایران‌خودرو فارس به واسطه برخورداری از امکانات بالقوه و بالفعل که در شهر شیراز دارد، مطرح کرد: زیرساخت‌های مناسب در حوزه تولید و تامین قطعات و قالبسازی و موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به بنادر جنوبی، می‌تواند به یکی از پایگاه‌های صنعتی ایران‌خودرو در جنوب کشور باشد.

وی خاطرنشان کرد: تولید و اشتغال از سیاست‌های کلان و اولویت‌دار دولت سیزدهم است که با توجه به همگرایی صورت گرفته در سه قوه ما عزم جدی در تسهیل و رفع موانع تولید داریم و از طرح و برنامه‌های توسعه‌ای هدفمند حمایت و پشتیبانی‌های ویژه‌ای را خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز