خبرگزاری کار ایران

بامداد امروز اتفاق افتاد ؛

نجات جان 10 نفر در گازگرفتگی یاسوج

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۵۴۱

رئیس فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات دو خانواده پنج نفری در شهرستان بویراحمد از مرگ حتمی خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، جهانبخش وحدت نژاد در تشریح این دو اتفاق، اظهارداشت: شب گذشته ساعت ۲۳ و ۱۳ دقیقه طی تماس با مرکز اورژانس،خانواده پنج نفره ای در شهر مادوان با علائم سرگیجه، تهوع و استفراغ گزارش و پایگاه اورژانس این شهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی باز نبودن دودکش وسایل گرمایشی را دلیل این اتفاق عنوان و خاطرنشان کرد: به محض رسیدن نیروهای اورژانس، پنج نفر مصدوم شامل مادر ۳۲ ساله و فرزندان۱۳، ۱۰ ، هشت  و چهار ساله را به فضای باز انتقال دادند که بلافاصله اکسیژن ترابی، سرم تراپی و درمان حمایتی روی مصدومان انجام و حادثه دیدگان  جهت پایش مداوم و درمان پیشرفته به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس فوریت های پزشکی و اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد، حال عمومی مصدومین را مطلوب اعلام و در خصوص دومین اتفاق امروز هم یادآورشد: صبح امروز ساعت شش و ۵۴  یک مورد گازگرفتگی گزارش که طی آن یک خانواده پنج نفره شامل پدر ۴۲ ساله ، مادر ۳۷ ساله و فرزندان ، ۱۲ ، هفت و یکساله بدلیل نشتی اتصالات گاز دچار سردرد ، سرگیجه ،تهوع و استفراغ و بی قراری شده بودند.

وحدت نژاد گفت: پس از گزارش این اتفاق، پرسنل پایگاه اورژانس شماره پنج یاسوج بلافاصله و در سریعترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند و حادثه دیدگان بلافاصله به فضای باز انتقال داده شدند و پس از انجام عملیات ایمن سازی، جهت ادامه درمان به مراکز درمانی اعزام که با پی گیری های انجام شده حال عمومی حادثه دیدگان مطلوب گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز