خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

رشد پنج درصدی آمادگی تولید نیروگاه شهید رجایی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۵۱۴

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین گفت: میزان آمادگی تولید نیروگاه شهید رجایی طی هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد رشد داشته است.

علی فرهور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، با اشاره به عملکرد نیروگاه شهید رجایی طی هفت ماهه ابتدایی سال جاری گفت: طی این مدت آمادگی این نیروگاه با رقم 7 میلیارد و 984 میلیون و 293 هزار  و 442 کیلووات ساعت، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین افزود: این میزان رشد آمادگی تولید، درحالی است که علی‌رغم گذشت 3 دهه از زمان بهره‌برداری واحدهای سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی، این نیروگاه با آمادگی تولید سالانه 12 میلیارد کیلووات ساعت و در شرایط خاص تا 13 و نیم میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی، همچنان بر مدار تولید قرار دارد.

وی یادآور شد: نیروگاه شهید رجایی با توان نامی 2 هزار و 40 مگاوات،  4 درصد از سهم انرژی تحویلی به شبکه سراسری برق را به خود اختصاص داده است.

فرهور گفت: در این نیروگاه بویژه در ساخت و تعمیر قطعات نیروگاه از توان داخلی استفاده می‌شود و افراد متخصص مستقر در نیروگاه اقدامات قابل قبولی را در این حوزه انجام می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز