خبرگزاری کار ایران

در راستای تکریم ارباب رجوع صورت می‌گیرد؛

امکان ارتباط دوسویه امور مالیاتی قزوین با مؤدیان مالیاتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۲۲۵

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: مرکز ارتباط مردمی 1526، بستر توسعه تعاملات بین مؤدیان مالیاتی و نظام مالیاتی است و هم استانی‌ها می‌توانند از این امکان برای ارتباط دو سویه بهره‌مند شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان، سعید حوائج با بیان اینکه افزایش رضایت مودیان و مؤدی مداری از اولویت‌های کاری سازمان مالیاتی است، گفت: سامانه 1526 با قابلیت ارتباط دوسویه با مخاطبان ابزاری جهت دریافت و مدیریت گردش اطلاعات در سیستم نوین مالیاتی است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی کشور و حفظ کرامت مودیان مالیاتی و حقوق شهروندی و تاکید رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مبنی بر ارتقای تفکر و فرهنگ مودی مداری و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان و تسهیل در ارتباط همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران نظام مالیاتی، این امکان برای مؤدیان مالیاتی فراهم است تا ضمن تماس با شماره تلفن 1526 نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند .

وی افزود: کلیه مؤدیان می‌توانند به صورت 24 ساعته به طرح پیشنهادات، شکایات، گزارش فرار مالیاتی و سوالات مالیاتی خود پرداخته و کارشناسان این مرکز در ساعات اداری این پیام‌ها را دریافت، بررسی و پیگیری کرده و در اسرع وقت پاسخ‌های لازم را ارائه می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: ارائه پیشنهادات، انتقادات، شکایات و حل موانع و مشکلات مردمی، فرصتی است تا با شناسایی این موارد از طریق شهروندان جهت اصلاح و برطرف نمودن آن برنامه ریزی لازم صورت پذیرفته تا رضایت مندی مردم افزایش یابد.

حوائج خاطرنشان کرد: مؤدیان مالیاتی علاوه بر تماس تلفنی با مرکز ارتباط مردمی اداره کل امور مالیاتی استان می‌توانند جهت ملاقات حضوری همه روزه و با هماهنگی قبلی نسبت به رفع مشکلات مالیاتی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز