خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان:

قزوین در زمینه تخصیص بودجه مورد بی‌مهری واقع شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۱۸۱

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: استان‌های همجوار قزوین در زمینه کرونا دوبرابر قزوین سهمیه و اعتبار دریافت کرده اما متاسفانه، قزوین هم در این زمینه و هم سایر موارد بودجه‌ای مورد توجه قرار نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، روح الله عباسپور در مراسم تکریم و معارفه استاندار قزوین که شامگاه شنبه با حضور وزیر کشور در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، گفت: استاندار پیشین همیشه عامل وحدت و انسجام بود و هیچ گاه سخنی نگفت که جانبداری سیاسی خاصی داشته و انسجام کاهش پیدا کند.

این مسئول افزود: افزایش سه برابری بودجه استان، توجه به مشکلات آبرسانی و تامین آب شرب و کشاورزی از دیگر خدماتی است که صورت گرفته و تامین آب شرب با همکاری بخش خصوصی درحال انجام است.

وی عنوان کرد: آب شرب از مشکلات اصلی استان قزوین است و درخواست داریم این موضوع در دولت جدید مورد توجه جدی قرار گیرد.

نماینده بوئین زهرا و آوج ادامه داد: قزوین دارای مناطق محروم مختلفی است؛ اما طی سال‌های گذشته این مشکل مورد توجه قرار نگرفته شده و باعث شده در زمینه‌های مختلف از جمله بهداشت از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست.

وی بیان کرد: درخواست داریم در درجه اول از نیروهای بومی استان که دارای توانایی هستند استفاده شود و در مرحله بعدی سایر نیروها به‌کارگیری شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز