خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت تأکید کرد:

پذیرش ریسک آزمایش دستگاه ویندرو شرکت کود آلی از عهده شهرداری خارج است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۰۳۲

شهردار رشت گفت: ما از شرکت‌های داخلی حمایت می‌کنیم اما در شرایط حاضر پذیرش ریسک آزمایش دستگاه ویندرو تولید داخل از عهده شهرداری رشت خارج است.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیرحسین علوی در جلسه‌ای که با موضوع پیگیری روند تجهیز سالن پردازش افزایش ظرفیت ۵۰۰ به ۱۰۰۰ تن شرکت کودآلی برگزار شد، اظهار داشت: قطعا نگاه ما در شهرداری و مجموعه مدیریت شهری این است که هر چه سریعتر ماشین آلات شرکت کودآلی را که برای آن قراردادی هم با شرکت شهاب خودرو منعقد شده نصب و جانمایی کنیم.

شهردار رشت با بیان اینکه بحث پسماند در استان گیلان بحرانی شده است و مردم از این قضیه نگران هستند، افزود: سال های سال است که زباله و پسماند، گیلان را تهدید می‌کند و اخیرا هم این معضل بزرگ در سراسر استان تشدید شده است.

علوی در مورد شرکت شهاب خودرو با اشاره به اینکه این شرکت به تازگی در امر تولید ماشین آلات پسماند ورود کرده است، تصریح کرد: اگر این تکنولوژی در داخل کشور بومی‌سازی و نهادینه شود، اتفاق بسیار خوبی است و از خروج ارز جلوگیری به عمل می‌آورد.

وی ادامه داد: فرآیند بتن‌ریزی سالن پردازش افزایش ظرفیت ۵۰۰ به ۱۰۰۰ تن شرکت کودآلی باید تا پایان هفته به اتمام برسد و از واحدهای ذیربط انتظار دارم در جهت تحقق این امر جدیت ویژه داشته باشند.

شهردار رشت پذیرش ریسک در جهت آزمایش دستگاه ویندرو شرکت کودآلی را در حال حاضر از عهده شهرداری خارج دانست و گفت: البته شهرداری رشت آمادگی همه نوع همکاری را با شرکت سازنده دستگاه ویندرو جهت بومی‌سازی تولیداتش دارد اما اینکه بخواهیم ریسک آزمایش آن را بپذیریم، فعلا نمی‌توانم تعهد کنیم.

وی اضافه کرد: صلاح نمی‌دانم شهرداری دستگاه ساخته شده را ندیده و بدون تست بپذیرد زیرا مطمئنا اگر قرار باشد تکنولوژی ساخت دستگاه ویندرو داخلی را با تکنولوژی مدل آلمانی آن مقایسه کنیم، در حال حاضر این امر امکان‌پذیر نیست.

علوی رویکرد شهرداری را با شرکت شهاب خودرو رویکردی بر مبنای مصالحه، مفاهمه و کار مشترک در راستای پیشبرد برنامه‌ها اعلام کرد و بیان داشت: اینکه قرارداد فی‌مابین به نتیجه نرسد به نفع هیچ یک از طرفین نیست بنابراین باید به گونه‌ای پیش برویم که برنامه‌ها به شکل تدریجی و پله به پله به جلو رانده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز