خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری استان؛

۳۰ پایگاه راهداری زمستانی در زنجان مستقر هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۸۶۶

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، از استقرار ۳۰ پایگاه راهداری زمستانی در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: استقرار زمستانی راهداران از ۱۵ آبان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عبدالحسین علی اکبری گفت: در راستای خدمت رسانی زمستانی راهداران در محورهای مواصلاتی و جاده های استان زنجان، از 15 آبان ماه استقرار زمستانی راهداران آغاز شده است.

علی اکبری ادامه داد: پایگاه های راهداری زمستانی در طول آزادراه‌ها نیز جانمایی شده است که در بین این پایگاه ها، پایگاه‌های غزال، آفتاب، آرادان، نیک‌پی و عدل از مهم‌ترین پایگاه‌های زمستانی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان است.

وی راه‌های کوهستانی استان را ۱۲ گردنه خواند و گفت: راهدارخانه‌های خانچای، تهم، سولی‌چای، ده‌جلال در محور سلطانیه-خدابنده و… در طول این مسیر مستقر شده‌اند.

این مسئول به استقرار ۳۰ پایگاه راهداری زمستانی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: علاوه بر پایگاه‌های بین‌راهی، ادارات شهرستان‌ها نیز از دیگر پایگاه‌های راهداری زمستانی خواهند بود.

علی اکبری به آماده‌باش زمستانی راهداری زنجان با ۴۰۰ نفر راهدار مستقر در پایگاه‌ها اشاره کرد و گفت: این نیروها شامل اپراتورها، رانندگان، راهداران، کارگران نمک‌پاشی هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان کرد: در سه سال اخیر امکانات به نسبت خوبی را به‌ویژه از محل منابع ملی شامل چهار دستگاه لودر، سه دستگاه بیل مکانیکی، دستگاه خط‌کشی به‌صورت امانی اضافه کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه میزان مصرف نمک به ماسه در استان زنجان سالیانه حدود ۳۵ هزار تن است، گفت: قرارداد خرید نمک اواخر شهریور ماه منعقد شده و هم‌اکنون همکاران و پیمانکاران طرف قرارداد مشغول حمل نمک به نقاط کوهستانی و محل دپوی راهدارخانه‌ها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز