خبرگزاری کار ایران

تلویزیون شورای شهر مشهد راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۷۳۳

مدیر روابط عمومی شورای شهر مشهد از آغاز بکار فعالیت تلویزیون شورای ششم شهر مشهدمقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد شیخانی در این باره اظهار داشت: یکی از رسالت های مهم روابط عمومی شورای شهر مشهد افزایش تعامل با مخاطبان با رویکرد نیازسنجی و حل مسائل و معضلات شهری است.

مدیر روابط عمومی شورای ششم شهر مشهد بیان کرد:. در این مسیر تلاش داریم از تمامی ابزارها و قالبهای رسانه‌ای با هدف افزایش آگاهی شهروندان عزیز مشهد بهره بگیریم.

شیخانی تصریح کرد: در این راستا «تلویزیون شورای ششم مشهدمقدس» راه‌اندازی شده و تلاش داریم گوشه‌ای از اقدامات صورت گرفته توسط شورای خدوم و انقلابی را با بهره‌گیری از ابزار فیلم و تصویر اطلاع رسانی کنیم.

وی بیان کرد: تدارک گفت‌وگو با اعضای شورای ششم شهر در راستای دغدغه شهروندان و نمایان سازی اقدامات و فعالیت‌ها و استمرار ارتباط با مخاطب از اهداف راه‌اندازی تلویزیون شورای شهر مشهد است.

مدیر روابط عمومی شورای شهر مشهدمقدس عنوان کرد: با بهره‌گیری از نظرات مخاطبان و متخصصان در آینده نزدیک سایر ابزارهای اطلاع رسانی و تعاملی روابط عمومی شورا در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

مخاطبان و شهروندان می‌توانند از طریق آدرس فضای مجازی shoramashhadtv اقدامات تلویزیون شورای شهر مشهد را دنبال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز