خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقات بسکتبال قهرمانی استان قزوین در شهر الوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۶۷۰

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز گفت: این شهرستان با ۶ تیم در مسابقات بسکتبال زیر ۱۴ و ۱۸ سال لیگ قهرمانی استان شرکت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مجید احمدپور روز جمعه و در حاشیه برگزاری هفته چهارم مسابقات بسکتبال قهرمانی استان قزوین گفت: این دوره از رقابت ها؛ در رده سنی زیر ۱۴ سال ۷ تیم و در زیر ۱۸ سال نیز هشت تیم در مسابقات بسکتبال لیگ قهرمانی استان حضور دارند که شهرستان البرز در زیر ۱۴ سال ۲ تیم و زیر ۱۸ سال چهار نماینده دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این رشته ورزشی در سطح شهرستان علاقه مندان بسیاری دارد و همین مساله باعث شده تا بسیاری از نوجوانان و جوانان به سمت این رشته ورزشی هدایت شده و بسیاری از آنان نیز با تمرینات مستمر جواز شرکت در رقابت های لیگ استانی را دریافت کرده اند.

احمدپور تاکید کرد: البته استعدادهای موجود این رشته ورزشی در سطح شهرستان باعث شده تا با توجه به آمادگی بسکتبالیست ها، تیم های شرکت کننده در رقابت های استانی افزایش پیدا کند و در عین حال نیز مربیان ما همچنان به دنبال شناخت استعدادهای بیشتر این رشته ورزشی در منطقه هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز خاطرنشان کرد: مسابقات بسکتبال لیگ قهرمانی استان هر هفته و به صورت متمرکز در یک شهرستان برگزار می شود و به همین منظور و براساس برنامه ریزی صورت گرفته، سالن میهن الوند در هفته چهارم میزبان تیم های حاضر در این لیگ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز