خبرگزاری کار ایران

هشدار هواشناسی قزوین نسبت به بارش برف و باران در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۰۳۲

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: باتوجه به ورود سامانه بارشی به استان، هشدار نارنجی هواشناسی صادر شده و برای روزهای پنجنشبه و جمعه، بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.

ندا مشاطان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان گفت: براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی، برای امروز جوی نسبتا پایدار پیش بینی می‌شود، اما از با ورود زبانه‌های پرفشار به استان شاهد کاهش دما خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: برای اوایل روز پنجشنبه در ارتفاعات استان پدیده ابر، مه و بارش برف و باران پیش بینی می‌شود و از بعدازظهر بارش‌ها در سطح استان فراگیر شده و تا پایان وقت جمعه ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: باتوجه به بارندگی‌ها و لغزندگی جاده‌ها هشدار سطح نارنجی صادر شده و لازم است هم استانی‌ها در ترددهای درون شهری و برون شهری بویژه در گردنه‌ها موارد اسمنی را رعایت کرده، تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و افراد از حضور در ارتفاعات، مناطق کوهستانی و حاشیه رودها پرهیز کنند.

مشاطان ادامه داد: رعایت تمهیدات لازم توسط کشاورزان، راهداری و حمل و نقل نیز ضرورت دارد.

وی گفت: کمینه دمای استان بامداد امروز با منفی یک درجه در تاکستان و بیشینه دما نیز با ظهر دیروز با 19 درجه در رازمیان به ثبت رسید، دمای هوای قزوین نیز بین 1 و 14 درجه در نوسان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز