خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در کشور صورت گرفت؛

تخصیص اعتبار ویژه برای صدور گواهی محصولات کشاورزی سالم در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۰۲۹

رئیس گروه محیط زیست و سلامت غذای سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برای اولین بار در کشور ۱۹۸ میلیون تومان اعتبار دولتی برای صدور گواهی محصولات سالم کشاورزی در این استان اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، سعید ابیت با بیان این مطلب افزود: بر اساس این اعتبار تخصیصی قرار است به منظور ترویج و توسعه تولید محصول سالم، هزینه روند صدور مجوز گواهی حد مجاز آلاینده‌ها و نشان محصول سالم بر اساس اولویت‌های تعیین شده از طریق سازمان جهاد کشاورزی استان تامین شود.

رئیس گروه محیط زیست و سلامت غذای سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌های کشور، امنیت غذایی به‌ویژه تولید محصولات سلامت محور است که یکی از راهکارهای تولید آن، تولید محصول گواهی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر صدور گواهی حدمجاز آلاینده‌ها تشویقی و بنا به درخواست متقاضی است، به دلیل داشتن بار مالی برای تولیدکنندگان، استقبال مناسبی از دریافت نشان حدمجاز آلاینده‌ها در کشور نشده است که امید داریم این اعتبار بتواند مسیر را برای پیوستن کشاورزان به دریافت گواهی محصول سالم هموار کند.

رئیس گروه محیط زیست و سلامت غذای سازمان جهادکشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: سازمان جهادکشاورزی به منظور ترویج تولید محصول گواهی شده سالم با استفاده از اعتبارات تخصیصی در سال جاری اقدام به تحت پوشش قراردادن بخشی از تولیدات استان به منظور تولید محصول سالم می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز