خبرگزاری کار ایران

بازدید استاندار گیلان از طرح‌های عمرانی و کشاورزی بندر انزلی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۸۹۴

استاندار گیلان بر ساخت و توسعه مجتمع های گلخانه ای با هدف استمرار تولید محصولات کشاورزی در تمام طول سال و جلوگیری از توقف تولید محصولات در برخی از فصول تأکید کرد.

به گزارش ایلنا  از بندرانزلی،اسدالله عباسی از عملیات اجرایی بهسازی و چهارخطه کردن محور انزلی به رضوانشهر بازدید و بر لزوم تسریع در تکمیل این پروژه در قطعه‌های مختلف و با زمان‌بندی مشخص تأکید کرد.

استاندار گیلان همچنین با حضور در شهرک گلخانه ای شیلسر انزلی از روند ساخت این مجموعه و زیرساخت‌های مورد نیاز بازدید کرد.
 
عباسی در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی و کشاورزی بندرانزلی در گفت‌وگو با خبرنگاران بر ضرورت استفاده از مزیت‌های بخش کشاورزی و رونق تولیدات در تمام طول سال تأکید کرد و گفت: احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای منجر به جلوگیری از توقف تولید محصولات در برخی از فصول می‌شود. 
 
وی به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: از توسعه این پروژه مهم کشاورزی، با رفع موانع زیرساختی برق، گاز و دیگر موضوعات همچون پرداخت تسهیلات حمایت می‌کنیم تا شعار سال را در عمل محقق سازیم. 
 
نماینده عالی دولت در گیلان پروژه کنارگذر بندرانزلی و نیز راه‌آهن رشت-کاسپین-انزلی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: با پیگیری مستمر و تأمین اعتبارات مورد نیاز تلاش می‌کنیم تا با کار جهادی، امید را به مردم انزلی برگردانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز