خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

شهرداری نواقص دفع آب های سطحی را قبل از بارندگی رفع کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۷۲۶

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهرکرج گفت: شهرداری نواقص موجود برای دفع آب های سطحی و فاضلاب را قبل از بارندگی رفع کند.

به گزارش ایلنا از البرز، حسین مهاجری با اشاره به بارش های اخیر و مشکلاتی که برای شهر و شهروندان در پی آن ایجاد شد، اظهار داشت: حالا که بارندگی ها قطع شده باید اقدامات لازم برای بهسازی مسیل ها انجام شود تا بار دیگر شاهد مشکلات این چنین نباشیم.

 رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهرکرج با اشاره به بازدید از سطح شهر در هنگام بارندگی، یادآور شد: در خصوص بارندگی های اخیر به دو موضوع اشاره می کنم مشکلات ایجاد شده برای شهر و شهروندان و مشکلات پاکبانها و سبزبانها که در این مسئله از مدیران شهری درخواست رسیدگی دارم.

مهاجری افزود: برخی از مشکلات شهر بخاطر زیرساخت ها است لذا علاوه بر کارها و فعالیت های روبنایی وروزمره ضروری است که زیرساخت ها بطور جدی پیگیری و اجرایی شود تا در آینده شاهد مشکلات کمتری در زمینه سیلاب‌ها و آبگرفتگی معابر و اماکن باشیم.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهرکرج تصریح کرد: کارکنان حوزه‌های خدمات رسان بدون تجهیزات و لباس بارانی لازم در این ایام خدمات رسانی می کردند؛ اگر اعطای البسه و تجهیزات کافی برای کار در باران و برف به کارگران شهرداری از سوی پیمانکار مربوطه در قرارداد این عزیزان قید شده است، پیگیری شود تا این مطالبه محقق شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز