خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار خراسان رضوی؛

اولین جلسه قرارگاه اجرایی نهضت ملی مسکن برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۶۷۵

اولین جلسه قرارگاه اجرایی نهضت ملی مسکن در اداره کل راه و شهرسازی استان با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، یعقوبعلی نظری در این جلسه که در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: قرارگاه شهرستانی نهضت ملی مسکن به مسئولیت فرمانداران و دبیری ادارات راه و شهرسازی تشکیل شود.

استاندار خراسان رضوی همچنین دستورات لازم برای شناسایی اراضی مستعد جهت طرح نهضت ملی مسکن را ارائه و مقرر شد تا دو هفته آینده اراضی مذکور شناسایی و موارد مدنظر در جلسه بعدی قرارگاه اجرایی نهضت ملی مسکن مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

نظری با اشاره به اینکه هدف ۴ ساله مدیریت استان در بحث مسکن تولید ۴۰۰ هزار واحد مسکونی است، گفت: لازم است این هدف در دو برش اجرایی و در مرحله اول برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی شود که در این راستا لازم است تعداد متقاضیان هر شهرستان و اراضی مورد نیاز این طرح شناسایی و در کارگروه مطرح شود که خوشبختانه بخش زیادی از این کار انجام شده است.

 در حاشیه این جلسه استاندار خراسان رضوی و هیات همراه از  بخش های مختلف اداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و اداره کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بازدید و از زحمات پرسنل این مجموعه ها تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز