خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

از آذرماه دانش آموزان پایه ابتدایی و متوسطه اول در مدارس حاضر خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۶۳۴

معاون آموزش متوسطه اداره‌ کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از بازگشایی مدارس متوسطه اول و ابتدایی از اول آذرماه به‌صورت حضوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، عاشور اکرمی در جمع خبرنگاران با تشریح آخرین وضعیت حضور دانش‌آموزان در مدارس آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه سیاست آموزش و پرورش بازگشایی مدارس به‌صورت تدریجی و اقتضائی است، اظهار کرد: براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مدارس در مناطق روستایی از روز ۳ مهرماه و با تعداد زیر ۱۵ نفر باز بوده و حضوری هستند.

وی ادامه داد: از ۱۵ مهر ماه نیز کلاس‌های زیر ۳۰ نفر با رعایت نکات بهداشتی در تمامی مناطق روستایی و عشایری دایر هستند.

وی در خصوص مدارس مناطق شهری خاطرنشان کرد: مدارس مناطق شهری از ۱۵ آبان‌ماه بازگشایی شده و مدارس آموزش متوسطه دوم (پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم) نیز تدریجاً بازگشایی خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پروش استان افزود: درصورت بازگشایی کامل مدارس دانش‌آموزان باید با فاصله‌ی ۱.۵ متری در کلاس ها حاضر باشند و کلاس‌های بالای ۳۰ نفر نیز  به  چند گروه تقسیم شده و هرگروه یک روز در میان در مدرسه حاضر و روزهای دیگر به‌صورت مجازی تحصیل خواهند کرد.

 اکرمی در پایان گفت: کلاس‌های حضوری به مدت سه زنگ (۶۰ دقیقه) برگزار و هر ۱۰ دقیقه یکبار نیز پنجره‌های کلاس برای گردش هوا باز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز