خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

مسابقات تیراندازی قهرمانی کارگران قزوین به کار خود پایان داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۸۷۲

رئیس اداره ورزش کارگری استان قزوین گفت: مسابقات قهرمانی کارگران استان قزوین با حضور 48 ورزشکار در دو بخش تیمی و انفرادی با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.

هادی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، با اشاره به برگزاری مسابقات تیراندازی قهرمانی کارگران استان گفت: این مسابقات در دو بخش تیمی و انفرادی و با حضور کارگران بخش‌های مختلفاستان و با همت انجمن تیراندازی کارگران استان و هیئت ورزش کارگری برگزار شد.

رئیس اداره ورزش کارگری استان قزوین ادامه داد: در بخش تیمی، تیراندازان تیم‌های آتش نشانی قزوین، منتخب شهرداری قزوین، رکورد، مخابرات، آتش نشانی محمدیه، افق البرز و المپیک در دو بخش آقایان و بانوان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی عنوان کرد: مسابقات تیمی در دو بخش تفنگ بادی و تپانچه بادی برگزار شد که در بخش تفنگ بادی تیم رکورد رتبه نخست این رقابت‌ها را به دست آورد؛ تیم‌های شهرداری و آتش نشانی قزوین نیز به ترتیب به مقام دوم و سوم دست یافتند.

این مسئول ادامه داد: در بخش تپانچه بادی نیز تیم آتش نشانی قزوین رتبه نخست را از آن خود کرد و تیم‌های منتخب شهرداری قزوین و المپیک نیز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

وی بیان کرد: در بخش تنفگ آقایان نیز محسن پارسایی مهر از آتش نشانی قزوین رتبه اول را کسب کرده و احمد درگاهی و محمد رمضانی به عنوان منتخب شهرداری قزوین رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

اسدی ادامه داد: در بخش بانوان نیز سپیده شهراسبی رتبه نخست را کسب کرده و  زهرا پروندی از یونی لیور قزوین در جایگاه دوم قرار گرفت، نرگس یوسفی و هستی صفدری نیز به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

وی اظهار کرد: در بخش تپانچه آقایان، پرهام برخورداری، محمدعلی غلامی از آتش نشانی قزوین و حسین اکبری رضایی فرد از گلپخش اول به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند در بخش بانوان نیز سکینه باقری از استخر نور، سحر علیخانی و سپیده رضوی از آموزش و پرورش رتبه‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند.

اسدی گفت: داروری این رقابت‌ها را  سید تقی آصف حسینی و علی پروندی بر عهده داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز