خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز هیأت دولت؛

استانداران سه استان رأی اعتماد گرفتند/ اعلایی،عبداللهی و حسینی پور نوری به ترتیب استاندار‌ان جدید قزوین،البرز و مازندران شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۸۰۵

در جلسه هیأت دولت، محمدمهدی اعلایی به‌عنوان استاندار قزوین از هیأت وزیران رای اعتماد گرفت و راهی ساختمان سرداران شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هیأت وزیران در جلسه هیأت دولت که به ریاست رئیس جمهوری برگزار شد، پس از بررسی برنامه‌ها و سوابق اجرایی و مدیریتی استانداران پیشنهادی وزارت کشور، به محمدمهدی اعلایی برای سمت استانداری قزوین رای اعتماد دادند.

در این جلسه همچنین استانداران البرز و مازندران نیز رای اعتماد گرفتند و مجتبی عبداللهی برای استانداری البرز و سیدمحمد حسینی پور نوری نیز برای استانداری مازندران انتخاب شدند.

محمد مهدی اعلایی با تحصیلات مدیریت کسب و کار از دانشگاه شهید بهشتی و مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران عضویت در هیأت مدیره شرکت سهامی بیمه ایران را در کارنامه کاری خود دارا است.

مدیرکل ثبت احوال استان تهران،  معاون استاندار خراسان رضوی، مدیرکل توسعه کار آفرینی و بهره‌وری نیروی کار وزارت کار و امور اجتماعی و مدیرکل تعاون استان‌های آذربایجان شرقی و زنجان از دیگر سوابق مدیریتی او است.

مجتبی عبداللهی با سوابق تحصیلی کارشناسی و ارشد مدیریت دولتی و دکترای علوم سیاسی گرایش مطالعات بین المللی را دارد در حال حاضر مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران است در سوابق مدیریت شهری تهران در زمان قالیباف به عنوان مدیر کل پشتیبانی، مدیر عامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی، شهرداری منطقه ۷ و ۲۰ تهران، معاون خدمات شهری و محیط زیست و معاون شهردار تهران در حوزه امور اجتماعی و فرهنگی، فعالیت کرده است.

مدیریت حوزه ریاست و هیأت مدیره بنیاد تعاون سپاه، مسئول اجرایی و پشتیبانی خانه های سازمانی بنیاد تعاون سپاه، بنیاد مستضعفان و جانبازان، مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره شرکت مسافرتی پرسپولیس وابسته بنیاد و عضو هیأت مدیره تعدادی از شرکت های بنیاد مستضعفان و جانبازان نیز از جمله سوابق مجتبی عبداللهی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز