خبرگزاری کار ایران

۱۰ هزار نفر از مردم استان قزوین در طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۷۹۹

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت:تاکنون ۱۰ هزار متقاضی در استان برای خانه دار شدن در سامانه طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیدعلی هاشمی با اعلام این خبر گفت: به دنبال طرح اقدام ملی مسکن، نهضت ملی مسکن یا جهش تولید مسکن پس از تصویب مجلس برای اجرا به دولت ابلاغ شد و براساس آن متقاضیان مسکن با رعایت شرایط و ضوابط واگذاری تا ۲۸ آبان ماه فرصت دارند تا برای ثبت نام اقدام کنند.

به گفته مدیر کل راه و شهرسازی استان، تاکنون ۱۰ هزار متقاضی در استان برای خانه دار شدن در سامانه طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کرده‌اند.

او سهم استان قزوین را برای چهار سال آینده در این طرح، احداث ۶۲ هزار واحد اعلام کرد و یادآور شد: سهم استان برای سال نخست در این طرح، احداث ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد است و هم اکنون نیز متقاضیان در حال ثبت نام در سامانه مسکن هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: با توجه به تامین زمین مورد نیاز برای احداث طرح نهضت ملی مسکن، تاکنون برای ۶ هزار واحد در ۱۰ شهر استان شامل قزوین، بوئین زهرا، آبیک، اقبالیه، بیدستان، تاکستان، شال، شریفیه، ارداق و محمدیه اقدامات لازم به عمل آمده است.

هاشمی افزود: برای متقاضیان سایر شهر‌های استان نیز در حال تامین زمین هستیم.

او اضافه کرد: متقاضیانی که به هر دلیل به غیر از حایز شرایط بودن در طرح اقدام ملی مسکن رد شده اند، می‌توانند در سامانه مسکن ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی تصریح کرد: زمین در طرح نهضت ملی مسکن به صورت ۹۹ ساله است و تسهیلاتی نیز در خصوص صدور پروانه ساختمانی یا نظام مهندسی نیز در آن لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز