خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی:

نمایشگاه برگزیدگان ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی در تهران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۵۷۸

دبیر اجرایی ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران گفت: آیین گشایش نمایشگاه برگزیدگان ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران ۱۸ آبان ماه در نگارخانه خیالِ فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امیر ملاحسنی اظهار کرد: ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران به میزبانی قزوین از ۲۲ تا ۳۰ مهر ماه برگزار شد و با همکاری فرهنگستان هنر، نمایشگاه آثار برگزیده این دوسالانه در تهران به نمایش درمی‌آید.

دبیر اجرایی ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران افزود: یک‌هزار و 140 اثر به این دوسالانه ارسال شده است که پس از بررسی این آثار توسط هیئت انتخاب، تعداد۲۵۰ اثر به مرحله حضوری نویسیِ بخش مسابقه راه پیدا کرده و در رشته‌های نستعلیق، شکسته، ثلث، نسخ و نقاشی خط با هم رقابت کردند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: در بخش نمایشگاهی نیز ۲۰۰ اثر برگزیده انتخاب شدند که از ۱۸ تا ۲۵ آبان ماه در نگارخانه خیال واقع در موسسه صبا در فرهنگستان هنر به نمایش گذاشته شده و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ از این نمایشگاه دیدن کنند.

ملاحسنی خاطرنشان کرد: همایش تخصصی مقام هنری عمادالکتاب قزوینی نیز در ۱۸ آبان ساعت ۱۵ در سالن ایران فرهنگستان هنر و با سخنرانی استاد امیرخانی و دکتر قلیچ خانی و دکتر رضوی فرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز